Sowetan newspaper dating qingdao dating site

Two days before publishing the Post again the government decided to ban the Post.

The Post had more newspaper names registered and after some deliberation it was decided to go with The Sowetan. The latter was later closed as it was never financially viable.

It was in fact a countrywide newspaper from the beginning and was distributed in the Transvaal, Natal, Orange Free State, with copies also going to Port Elizabeth and Cape Town.

Currently it is one of the largest national newspapers in South Africa.They allegedly operated a travel scheme that promised people huge returns, car rentals and overseas trips if they deposited money into the couple’s bank accounts. Sowetan replies Pretorius replies that Sowetan has a document written by attorneys Bowman Gilfillan detailing, with calculations in a spreadsheet, how Tshikororo and Modiba allegedly obtained funds unlawfully for the scheme.“The letter and the spreadsheets form part of the law firm’s investigation of TVI activities, as contracted by the SA Reserve Bank,” she states.It took nearly two years before it was accepted and sales started soaring.Percy Qoboza was the editor at the time but was soon replaced by Joe Latakgomo. Later Latakgomo left and joined The Star, after receiving death threats, and was replaced by Aggrey Klaaste, who was editor from 1988 to 2002.

Search for sowetan newspaper dating:

sowetan newspaper dating-30sowetan newspaper dating-58sowetan newspaper dating-80

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

One thought on “sowetan newspaper dating”